Complaint: Twee dagen voor niets gewacht

user-99186 on 25 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nu al twee dagen gewacht op een pakket van Zalando.
De eerste keer zag ik op de site dat er een bezorger was geweest maar dat ik niet thuis was??Ik was de hele tijd thuis. Ik zag ook geen briefje liggen op de deurmat. De volgende dag hadden ze overdag moeten komen ook weer niets. Op de site zag ik dat de bezorger onder weg was. Dat was pas savonds. Ook de hele avond gewacht geen pakket, geen bon.Ook weer op de site te lezen dat er iemand was geweest,maar dat er niemand thuis was?? Nu komen ze morgen weer, maar dat geloof ik dus niet..In totaal ook nog twee keer gebeld.

Desired solution:

Ik wil dat het uitgezocht wordt en dat ik mijn pakket zsm krijg. Lijkt me logisch.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of