My complaint:
er zijn door de sns fouten gemaakt bij wijziging tenaamstelling van mijn rekening waardoor ik in de winkel en bij de geldautomaat niet meer kon pinnen. Ik moest op dat moment enkele grote aankopen doen en er stond ruim 12.000 euro op mijn betaalrekening. toen ik bij het kantoor ging vragen hoe dat kon erkende de medewerker dat ze fouten gemaakt hadden en mijn pas per ongeluk was ingetrokken. ik kon nog wel geld overmaken met mijn digipas maar het is nogal lastig om bij bijv de jumbo bij het afrekenen om een acceptgiro te vragen.
Het zou ruim een week duren voordat ik weer over mijn geld zou kunnen beschikken. de medewerker vertelde mij dat het het beste was dat ik geld naar een kennis zou overmaken en dat die kennis voor mij naar zijn bank zou gaan om te pinnen en mij het geld dat te geven. aangezien het om veel geld ging zou dat voor diegene betekenen dat hij een dag of 10 achter elkaar elke dag voor mij zou moeten gaan pinnen. aangezien ik toch in het kantoor van de sns was leek het mij beter dat ik ter plekke geld naar zijn rekening over ging maken en dat hij dan direkt het geld zou opnemen bij de geld automaat. maar dat kon natuurlijk niet. hoewel de sns de fout had gemaakt hadden ze geen zin om het op te lossen. Ik moest gewoon wegwezen en hij zou wel een klacht voor me indienen en dat was het dan. toen ik hem vroeg om zijn leidinggevende te spreken zei hij dat dat niet nodig was omdat die hetzelfde zou zeggen dan hem. toen ik toch aandrong om iemand anders te spreken omdat ik niet tevreden was zei hij dat dat niet ging gebeuren. vervolgens heb ik hem meegedeeld dat ik niet eerder wegging totdat ik mijn geld had. na een lange discussie heeft de medewerker de politie gebeld en ben ik gearresteerd wegens lokaalvredebreuk. Vervolgens heb ik een klacht ingediend op de site van de sns maar hoewel ze zeggen dat ze elke klacht binnen 4 weken afwikkelen heb ik na ruim 2 maand nog niks gehoord. wel heb ik een brief gekregen dat ik ze niet meer mocht bellen en dat mij de toegang tot alle sns kantoren werd ontzegd. en ik moest binnen 2 maanden al mijn rekening opzeggen. Al met al een fijne bank dus en ze hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat ze er meer zijn voor de de klant dan voor zichzelf zoals de bank het in reclames zou mooi doet voorkomen heb ik helaas niet kunnen ontdekken.
Desired solution:
U mag er zelf over de oplossing nadenken