Complaint: Vervelende buschauffeur

user-99303 on 26 April 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De buschauffeur was met instappen al niet erg vriendelijk, mijn OV-chipkaart was kapot en had kopietjes gemaakt van de benodigde papieren waar hij het niet mee eens was. Vervolgens stonden we stil voor de Brienenoordbrug, waardoor we wat vertraging hadden. De buschauffeur wilde absoluut geen contact opnemen met de bus waar ik zou moeten overstappen, dat er nog overstappers waren (er waren er meer in de bus die moesten overstappen), waardoor ik de bus op 2 minuten miste en dus 28 minuten in de regen op de volgende bus heb moeten wachten.

Desired solution:

Ik vind dat de buschauffeur moet worden aangesproken op zijn gedrag, dat zou het reizen een stuk aangenamer worden. Het gaat om de buschauffeur die 25 april om 14:15 in lijn 163 van Kralingse Zoom naar Oud Beijerland reed.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of