Complaint: niet bezorgd

user-99417 on 26 April 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

pakje is niet bezorgd,ik zou niet thuis zijn geweest.waanzin ,ik ben de hele avond[2]thuis geweest.er lag ook geen bericht in de brievenbus dat men langs zo zijn geweest.het probleem is dat de boterstraat niet makkelijk is te vinden en gedeeltelijk in het pollergebied ligt,gezien vaaf cs.vanaf de jan hendrikstraat of grote markt is het wel te bereiken.

Desired solution:

met bezorging!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of