Complaint: Klacht Texaco A12 Zoetermeer

user-100257 on 02 May 2012 about Texaco in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Continue wordt ik geconfronteerd met zeer onvriendelijke medewerksters bij dit tankstation (Texaco A12 Zoetermeer), en het niet correct/eerkijk aangeven van de prijzen bij de versproducten. Zo kost een klein pistoletje filet american met ei geen 3,25 (zoals aangegeven), wel 3,65. Op mijn vraag waar die 40ct vandaan kwam werd ik afgeblaft. Ik moest zelf maar bedenken dat het lag aan het ei wat erbij werd gesmeerd.

Vervolgens bestelde ik bij de kassa een pakje sigaretten (19 stuks). Men verkocht alleen grote pakjes. Op zicht geen probleem. Ze vroeg mij welke kleur ik wilde. Op mijn antwoord kreeg ik (op een wat vervelende toon) te horen dat ze dit namelijk niet aan mijn neus kon zien. Tijdens het retourneren van het wisselgeld werd het losgeld neergekwakt op het matje. Dit voelt zeer lullig aan daar ik mijn hand ophield. Dit is overigens hier al vaker gebeurd.

Zoals aangegeven ben ik vaker bij dit tankstation geweest, maar dit was echt de allerlaatste keer. Continue ga ik met een steen op mijn maag naar de kassadames, die zich zeer dominant en onvriendelijk gedragen. Het lijkt erop of zij de klant zien als nare mensen, die blij mogen zijn hier iets af te mogen rekenen.

Ook ben ik ontevreden als ik kijk naar de extreem hoge prijzen van alle aangeboden producten. Natuurlijk zijn tankstations duurder, maar dit is echt te hoog.

Ten slotte worden er alleen XL producten aangeboden. Hierbij te denken aan sigaretten, chocoladerepen, flesjes cola ipv blikjes etc. En ook deze producten zijn vergeleken met de overige tankstations te hoog geprijst. Een flesje (lauwe) cola kost 2,09.

Zou het personeel vriendelijk zijn prima. Maar ik zal iedereen adviseren geen gebruik meer te willen maken van de diensten/producten van dit tankstation.

Bij het schrijven van deze tekst wordt mij gevraagd of ik tevreden ben over de aangeboden oplossing van dit station. Helaas kan ik hier nog niets over aangeven.

Desired solution:

Dat het personeel een training 'klachtvriendelijkheid' aangeboden krijgt, en ik een excuus ontvang van de manager van dit station.

All complaints of