My complaint:
Op 11/04/2012 heb ik een niet-thuis briefje van selektvracht ontvangen dat er een poging tot bezorging was gedaan.Afzender van het pakket: Deutsche Post zonder enige vorm van verder referentie nummer. Op de volgende dag zou het pakket opnieuw worden bezorgd. Ik ben hier de hele dag voor thuis gebleven, echter de volgende dag is er niemand langs geweest. Enkele dagen later heb ik contact opgenomen met de klantenservice waar mij werd tot mijn grote verbazing wordt medegedeeld dat het pakket toch echt bij mij afgeleverd is op de 12e. Dit terwijl ik noch mijn buren iets in ontvangst hebben genomen. Hier heeft de onvriendelijke klantenservice medewerker geen boodschap aan, als het in het systeem staat als ontvangen dan is het zo. Waar ik dan eigenlijk nog voor bel?!? Beste selektvracht, ik heb echt wel wat beters te doen dan verzinnen dat ik pakketjes niet ontvangen heb als ik ze eigenlijk wel heb. Bij wie het dan is bezorgd op de 12e krijg ik geen antwoord op. Een onderzoek starten naar het pakket kan alleen indien de verzender daarom om vraagt. Echter zonder enige referentienummer kan ik zo een verzoek onmogelijk neerleggen bij een buitenlandse onderneming.
Desired solution:
Informeer mij bij wie mijn pakket bezorgd is, en start zonodig zelf een onderzoek naar dit pakket. Ik heb het niet ontvangen dus doe daar wat aan.