Complaint: IKSTAPOVER.NU Beloven een cadeau bij overstap, je krijgt niks!! nog geen reactie, OPLICHTERS!!

user-71169 on 03 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober 2011 heb ik aangegeven dat ik wilde overstappen heb dit via ikstapover.nu
Sinds januari 2012 is die overstap geregeld, en omdat me bij aanmelding werd verteld dat na de overstap het cadeau pas verzonden zou worden heb ik gewacht. Maar er kwam niets. Op gegeven moment heb ik zelf contact opgenomen met ikstapover.nu en die zeggen dat ik geen recht heb op een cadeau omdat de Nederlandse Energiemaatschappij mijn een vaste klanten korting gaat verlenen. Dit staat naar mijn mening los van een te ontvangen cadeau via ikstapover.nu. De Nederlandse Energiemaatschappij gaven aan dat ze in die periode iedere nieuwe klant die korting gaven, dat was een standaard actie en dus ik moest zelf alsnog mijn cadeau bij ikstapover.nu te halen. Daar heb ik na een goede 7 mails nog geen reactie gekregen, word niet serieus genomen en overweeg nu om ook bij Nederlandse energiemaatschappij weg te gaan, vind het een zeer slechte zaak dat zij zich met dit soort oplichters willen associëren.

Desired solution:

Mijn gevraagde cadeau uiteraard, want daar heb ik recht op!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.
Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?                                             
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,
Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of