Complaint: Klacht

user-100570 on 03 May 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is pas geleden een actie geweest omdat joop van ende theaterproducties 50 jaar bestond. Hier had ik 2 actiecodes voor zodat je kaartjes kon bestellen met 50% korting. Wij wilden met een groep van 10 personen naar Wicked. Er konden 8 personen op 1 code, dus dit kwam mooi uit. Het is lastig om met een grote groep een datum te vinden, maar uiteindelijk was het ons gelukt. We wilden graag op woensdag 2 mei. Deze datum was beschikbaar toen ik een tijdje daarvoor op de site had gekeken. Voor ik zou bellen om te bestellen keek ik op de site en zag ik ineens dat de datum niet meer kon. Ik heb toch seetickets gebeld, maar deze dag ging helaas niet lukken. Dat begrijp ik, want dit stond ook ineens op de site, dat was namelijk veranderd. Toen hebben we met de groep uiteindelijk een nieuwe datum weten te vinden en dat was 18 mei. Ik belde toen weer naar seeticktes, maar dat was rond 9.15. Zij heeft eerst alle codes gevraagd en welke datum ik wilde bestellen en welke rang, vervolgens zegt ze ineens dat ze pas om 10 uur open gaan, dus dat ze dan pas verder kan kijken. Of ik om 10 uur weer terug wilde bellen. Ik snap dat je dan pas open gaat, maar ga dan niet eerst allemaal dingen aan mij vragen wat veel tijd kost, want het gesprek kost al 45 cent per minuut. Ik vroeg of ze me terug kon bellen, maar dit was niet mogelijk. Hier was ik al niet helemaal blij mee, maar ik heb weer teruggebeld en na weer opnieuw alles te hebben doorgegeven zegt hij ineens dat 18 mei helemaal niet mogelijk is. Voordat ik ging bestellen heb ik site er voor de zekerheid bijgepakt om naar de datums te kijken, want dit was tenslotte de vorige keer ook niet goed gegaan, maar 18 mei stond gewoon bij de datums welke mogelijk waren voor de actie. Dit heb ik ook aangegeven, maar hij kon niets voor mij doen. Nu moest ik de groep dus voor de tweede keer teleurstellen. Op het kaartje waar de kortingscode op staat is aangegeven dat de actie voor 23 april besteld moest zijn. Deze datum kwam in zicht, dus ik heb tegen hem gezegd dat het voor ons lastig gaat worden om voor deze dag een nieuwe datum te hebben. Hij heeft toen duidelijk tegen mij gezegd dat er geen einddattum voor de actie is om te bestellen. Ik heb het nog een keer nagevraagd of hij dit zeker wist, omdat dit op het kaartje staat. Hij heeft het toen zelfs nog aan iemand nagevraagd en mij nogmaals verzekerd dat ik ook na deze datum kan bestellen. Nu bel ik vandaag weer naar seetickets en wordt er aangegeven dat de actie niet meer geldt. Zij heeft mij verteld dat ik dan foutieve informatie heb gekregen en dat ik anders een klacht in zou kunnen dienen. Dus bij deze. Ik heb jullie nu een aantal keer moeten bellen en steeds hebben jullie mij teleurgesteld. Er worden dingen gezegd die niet waar zijn en er worden ineens datums uit de actie gehaald die nog wel op de site staan.

Desired solution:

Wij zouden het erg op prijs stellen als we alsnog naar Wicked zouden kunnen, 1e rang met 50 % korting. Dit is tenslotte ook wat mij is verteld dat nu nog mogelijk zou zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Acties worden aangeboden op basis van beschikbaarheid. Hierdoor kan het gebeuren dat er het ene moment nog wel plaatsen zijn, mar het volgende mmoment niet meer.

All complaints of