Complaint: Waardeloos huisje.

user-100605 on 03 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Enige tijd geleden hebben wij een weekendje weg geboekt naar centerparcs te erperheide. De E- Tickets stonden steeds niet gereed. Hebben wij op gebeld naar Centerparcs, krijgen we als antwoord dat we dat zelf moesten doen via de site. Alsof dit op mijn voorhoofd staat hoe ik weet hoe het werkt. Ik had 4 dagen, 3 nachten geboekt samen met mijn vriend. Staat er op mijn centerparcs 2 pers. appartement. De eerste dag mochten we er pas om 15.00 in en maandag moesten we vóór 10.00 uit het huisje zijn. Voor dit weekendje heb ik maarliefst €330-, betaald. Ik vind dit belachelijk veel geld voor wat er allemaal mankeerde in het appartement. 2 gaspitjes waarvan 1tje het bijna niet deed en het water niet op kon koken. 2 pannen tegelijk konden niet op het gas want dan viel de voorste pan eraf. Ik moest met een kaasschaaf staan roeren in een pan omdat er geen spatels waren. De afzuigkap kwam tot mijn kin, en moest bukkend koken en afwassen. Mijn vriend heeft een paar keer zijn hoofd gestoten hierdoor, en een aantal lelijke schaafwonden en dikke bulten opgelopen. Daarna kwamen wij erachter dat we geen kastjes hadden om onze spullen in op te bergen. We hadden 2 barkrukken aan het aanrecht staan om aan te eten. ik heb de barkrukken op het balkon moeten zetten omdat in het huisje verder nergens geen plek was om ze neer te zetten. We hebben alle dagen met ons bord op schoot moeten eten op de bank. Dit vind ik echt niks voor centerparcs. Ik heb veel beter meegemaakt en vind dit echt belachelijk. Ik adviseer niemand om naar dit park toe te gaan.

Desired solution:

Ik wil mijn geld terug !!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffende park.

All complaints of