My complaint:
In 2009 (juni) hebben wij bij Woonsquare een 3 zitsbank,fautieulle en een hooker gekocht. Dit samen was 2100 euro. Dit vinden wij behoorlijk veel geld, maar er vanuitgaande dat het kwalitatief een goede bankstel etc. is hebben we toch maar de stap gezet. Maar helaas niets blijkt waar, vanaf het begin hebben wij niet anders dan ellende met zowel het bankstel als de fautieulle. De fautieulle is inmiddels al 2 keer gemaakt, de balk aan de achterkant was gebroken. Nu hebben we problemen met de 3-zitsbank. Wij kunnen niet normaal op de bank zitten zonder scheef te zitten.Je moet dus eigenlijk in het midden zitten zonder daar last van te hebben of een kussen aan 1 kant om te ondersteunen. Dit is natuurlijk belachelijk. Wij zijn thuis met zijn 3-en, dus de bank wordt niet overbelast ofzo. Volgens Woonsquare is de bank dus doorgezakt en moet deze opgevuld worden. De kosten hiervan zijn dus 452,20 euro (2/3 van de kosten). Dit vind ik dus echt te belachelijk voor worden. Als ik dit had geweten waren we naar een goedkope winkel gegaan, dan hadden we nl. geweten dat we na bijna 3 jaar aan een nieuwe bank toe waren. Maar aangezien de bank dus 2100 euro heeft gekost moet je er toch wel iets van kunnen verwachten. Volgens ons is het overigens een ander probleem. Als je de afstand van de bank en de vloer neemt dan is het recht en links groter dan in het midden. Dit scheelt een half tot hele centimeter. En staan ook geen steunpootjes in het midden, is ook vreemd. In die 3 jaar hebben we nu al 3 keer een monteur over de vloer gehad. En dat terwijl wij er toch echt van uit waren gegaan een goede koop te hebben gedaan.
Ons vorige bankstel heeft overigens 12 jaar gestaan zonder enige reparatie of opvulling nodig te hebben gehad.
Ik ben echt klaar met Woonsquare en zal ook iedereen afraden hier naar toe te gaan en iets te kopen.
Desired solution:
De bank laten repareren zonder hoge kosten.