Complaint: Belcompany Emmeloord

user-100619 on 05 May 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 23-02-2012 heb ik een Ipad 2 en een beschermhoes gekocht.
De Ipad bevalt tot volle tevredenheid echter de leather case die we gekocht ter waarde van 80,00 euro vertoont gebreken. Hij klemt niet meer aan een kant. Dit gemeld hebbende is mij verzocht met de hoes langs te komen.
Dit heb ik gedaan en tref een medewerker die eigenlijk eens is dat dit met een hoes van deze waarde niet zo snel mag gebeuren. Hij overlegd met zijn collega en deze komt met de opmerking dat hij dit nog nooit mee gemaakt heeft en niet goed weet wat hij hier mee moet gaan. Het voorstel wordt mij gedaan de hoes op te sturen en de fabrikant te laten beslissen. Nu zit ik de komende tijd met een onbeschermde ipad en de onzekerheid of hier wel wat mee gedaan word. De opmerking van dit heb ik nog nooit meegemaakt vindt ik een dooddoender. Ik heb zelf een optiekwinkel en als een klant klachten heeft los ik het op en regel ik het achteraf met de leverancier. Kunt U zich voorstellen dat ik iemand 4 weken zonder bril kan laten lopen? Ik heb tot nu toe al mijn telefoons en tablet’s bij belcompany gekocht en ben bij de medewerkers ook bekend.
Tevens stoorde het me erg dat de verantwoordelijke zich meer druk maakte aan de telefoon over bezettings problemen in de regio met veel humor met de persoon aan de andere kant in een volle winkel. We hebben redelijk lang moeten wachten tot hij een keer klaar was met het gesprek. Hij gaf mij het gevoel dat ik hem stoorde, bij het ophangen van de telefoon was ook gelijk het vriendelijke gezicht weg en kwam er hardheid in zijn gezicht.
De collega die mij het eerst aangesproken had zat ook met zijn handen in het haar en wist niet wat hij doen moest en kopieerde het gedrag van de leidinggevende. Maar je kon zien dat hij het er niet mee eens was.

Desired solution:

Er zit garantie op producten en ik vind dat iemand die op de werkvloer is adequate oplossing moet kunnen bieden over een hoes. Telefoons kan ik begrijpen dat die opgestuurd moeten worden maar een hoes?
We praten niet over een goedkoop hoesje maar een beschermhoes van 80 euro.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie per e-mail.
Inmiddels zijn wij een oplossing overeengekomen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of