Complaint: Pakje niet bezorgd! En wel aangeven dat de bezorger is geweest??

user-101144 on 06 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is de 3keer dat de bezorger aangeeft dat hij bij de deur is geweest, terwijl dit niet zo is.
Heb er vrij voor moeten nemen, braaf wachten, en wachten geen paketje.

En dan nog vermelden geadreseerde was niet thuis.
Dit is de 3e keer dat dit gebeurd en bestel niet meer via selekvracht.

Desired solution:

Dat als er wordt vermeld dat het paketje wordt verzonden, dat het ook gebeurt en als het niet lukt!! Niet vermelden dat de bewoonster niet thuis was, want dat is niet oke!!

Terwijl ik vrij ervoor moet nemen en de hele dag voor thuis blijf!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of