Complaint: Het personeel van vestiging Zoetermeer deugt niet!

user-101413 on 07 May 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Helaas word ik keer op keer de winkel uitgekeken.
Als ik Het vergelijk met het personeel van de vestiging Rijswijk, kunnen ze hier duidelijk een voorbeeld aannemen.
Overigens hoor ik wel “kan je niet helpen” maar er wordt totaal niet met je nagedacht over eventuele suggesties of oplossingen.Bij Rijswijk werken en bellen ze zich suf, en ga je met een voldaan en tevreden gevoel de deur uit.
Helaas moet ik alleen ruim een half uur reizen terwijl Zoetermeer op 2 minuten rijden van mijn huis af is.
Ik pik het gewoon niet om als een stuk stront de deur te worden gewezen door een paar gasten van een jaar of 20 – 25.

Desired solution:

ik ga over op de HTC one X, en daar kan ik wel een hoesje voor gebruiken..

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Bedankt voor uw melding. We willen u graag excuses aanbieden dat u in ons filiaal in Zoetermeer niet bent geholpen zoals u van ons gewend bent.

We zullen dit intern opnemen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of