My complaint:
Het niet leveren van een TV besteld via Pabo.
Het verkondigen van een hele reeks leugens omtrent aanbieden en gemaakte afspraken.
Dit geeft track en trace van select:
Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
19-04 2012
Pakje is onderweg naar lokaal depot
20-04 2012
Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
20-04 2012
Bezorger is met pakje onderweg
20-04 2012
Geadresseerde was niet thuis
20-04 2012
Geadresseerde was niet thuis
20-04 2012
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
20-04 2012
Bezorger is met pakje onderweg
21-04 2012
Uitvoerdatum gewijzigd door depot
21-04 2012
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden
24-04 2012
Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde
24-04 2012
Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses
24-04 2012
Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde
25-04 2012
Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde
26-04 2012
Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde
26-04 2012
Opdracht kon niet worden uitgevoerd
27-04 2012
Let wel. Geen enkel maal is de bezorger aan de deur geweest, dagen hebben wij thuis gezeten!
Er is met ons geen afspraak gemaakt over ophalen!
Op 27-4-2012, Select bezorger van pabo aan de deur, ZONDER TV, hij melde dat wij hem op konden halen op hun depot!
Daar hebben we voor bedankt, gevolg geen bewijs van terugsturing.
Ondertussen 8-5-2012, ondanks onze herhaalde verzoeken nog geen geld terug van Pabo.
Het begint erop te lijken dat ook pabo de tv niet bezorgd krijgt!
Moeten wij nu het slachtoffer worden van een door pabo gekozen inferieure bezorger?
Laatste reactie Pabo op 28-4-2012:
Beste Corrie de Jonge,
Hartelijk dank voor je reactie. Het antwoord op je vraag is:
Onze excusses voor het ongemak.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen wij het tegoed terugstorten op je rekening.
Wij hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.
Met vriendelijke groeten,
Astrid
Pabo Online Team
Niets word eraan gedaan, vriendelijke groet van een heel boze,
Corrie de Jonge.
Desired solution:
Wil nu heel graag mijn geld terug!
Een genoegdoening voor het vele voor niks thuis zitten zou zeker op zijn plaats zijn.
Een flinke afstraffing van select vracht lijkt me zeer op zijn plaats.
Mensen aan het lijntje houden met leugens is ook voor onze internet winkel een gevaar.
C.W. de Jonge
www.tijnsfifties.nl