Complaint: Tussen pabo en select

user-101620 on 08 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het niet leveren van een TV besteld via Pabo.
Het verkondigen van een hele reeks leugens omtrent aanbieden en gemaakte afspraken.
Dit geeft track en trace van select:
Pakje is gesorteerd in sorteercentrum

19-04 2012

Pakje is onderweg naar lokaal depot

20-04 2012

Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden

20-04 2012

Bezorger is met pakje onderweg

20-04 2012

Geadresseerde was niet thuis

20-04 2012

Geadresseerde was niet thuis

20-04 2012

Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden

20-04 2012

Bezorger is met pakje onderweg

21-04 2012

Uitvoerdatum gewijzigd door depot

21-04 2012

Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden

24-04 2012

Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde

24-04 2012

Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses

24-04 2012

Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde

25-04 2012

Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde

26-04 2012

Pakje wordt volgens afspraak op depot afgehaald door geadresseerde

26-04 2012

Opdracht kon niet worden uitgevoerd

27-04 2012

Let wel. Geen enkel maal is de bezorger aan de deur geweest, dagen hebben wij thuis gezeten!
Er is met ons geen afspraak gemaakt over ophalen!
Op 27-4-2012, Select bezorger van pabo aan de deur, ZONDER TV, hij melde dat wij hem op konden halen op hun depot!
Daar hebben we voor bedankt, gevolg geen bewijs van terugsturing.

Ondertussen 8-5-2012, ondanks onze herhaalde verzoeken nog geen geld terug van Pabo.
Het begint erop te lijken dat ook pabo de tv niet bezorgd krijgt!
Moeten wij nu het slachtoffer worden van een door pabo gekozen inferieure bezorger?

Laatste reactie Pabo op 28-4-2012:
Beste Corrie de Jonge,

Hartelijk dank voor je reactie. Het antwoord op je vraag is:
Onze excusses voor het ongemak.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen wij het tegoed terugstorten op je rekening.

Wij hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groeten,

Astrid
Pabo Online Team

Niets word eraan gedaan, vriendelijke groet van een heel boze,
Corrie de Jonge.

Desired solution:

Wil nu heel graag mijn geld terug!
Een genoegdoening voor het vele voor niks thuis zitten zou zeker op zijn plaats zijn.
Een flinke afstraffing van select vracht lijkt me zeer op zijn plaats.
Mensen aan het lijntje houden met leugens is ook voor onze internet winkel een gevaar.
C.W. de Jonge
www.tijnsfifties.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of