Complaint: waardeloos

user-101905 on 09 May 2012 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK ZIT AL SINDS 2011 DECEMBER OP DE AFREKENING TE WACHTEN VAN 2010/2011 DIE DE ISTA NAAR DE WOONBRON MOET STUREN ELKE KEER HOOR IK EEN ANDERE SMOES OF VAN DE WOONBRON OF VAN DE ISTA IK HIER ALS CONSUMENT NIET VAN GEDIEND WAT IK VERBRUIKT HEB MOET BETAALD WORDEN WAT IK TE VEEL BETAALD HEB WIL IK TERUG OP TIJD.

Desired solution:

IK BEN TE VREDEN ALS IK MIJN AFREKENING OP UITERLIJK 15 MEI HEB ONTVANGEN OF VAN DE WOONBRON OF VAN DE ISTA GEEN GEZEUR MEER.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Ista

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Ista

Ista

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

indien er nog vragen resteren kunnen deze gesteld worden via klacht@istanederland.nl

All complaints of