My complaint:
Ik zou graag het abonnement op willen zeggen maar weet niet waar of hoe?
Desired solution:
Met directe opzegging
user-102215 on 10 May 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites
Ik zou graag het abonnement op willen zeggen maar weet niet waar of hoe?
Met directe opzegging
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl
Message from from Klacht.nl
12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Geachte mevrouw Derks,
Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.
Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.
Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.
U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 23 mei 2012 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.
Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl