Complaint: Onbetrouwbare leveringsafspraken

user-102330 on 10 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een netbook besteld bij Wehkamp. Dit produkt zou op dinsdagavond tussen 18 en 21 uur door Selektvracht worden geleverd, dit conform de kaders van Wehkamp bij een avondlevering. Er werd niet geleverd; ook geen briefje dat ze die dag zijn langsgeweest.

Daags erna, ‘s-woensdags, waren we er ‘s-avonds niet en vonden bij thuiskomst een geel briefje van Selektvracht, waarin ze aangaven dat ze voor een tweede keer niet konden bezorgen / afhalen. Ze zouden daags erna tussen 17 en 21 uur leveren. Helaas, tevergeefs gewacht, maar wederom geen levering.

Desired solution:

Ik ben niet meer tevreden te stellen door Selektvracht, vind het een sneu bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt. Het betrof een verjaardagskado voor mijn zoon; dit is nu allemaal mosterd na de maaltijd.

Selektvracht bezorgt óók Wehkamp een slechte naam; dit moeten ze niet willen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of