Complaint: Jaarnota 2010

user-102933 on 14 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Medio vorig jaar heb ik de eindstanden ingediend bij de NEM, echter tot op heden heb ik geen jaarnota ontvangen.
Diverse malen gebeld en de medewerkers konden mij geen toezegging doen, wanneer dit probleem is opgelost. Ik was 1 van de weinigen waar het is misgegaan met de jaarnota.
Nu een jaar later ontving ik een herinnering over acceptgiro kosten. Men verwijst naar facturen van 2010 en 2011.
Echter ik heb nog nooit van dergelijke kosten gehoord of een factuur voor deze kosten ontvangen.

Desired solution:

Een excuus brief en een passende oplossing.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groeten,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of