Complaint: VERSCHRIKKELIJK , EEN E-MAIL-ONLY ACCOUNT BIJ KPN

user-102946 on 14 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

VANDAAG IS MIJN E-MAIL ACCOUNT ONGEVRAAGD OPGEHEVEN DOOR DE KPN.
IK BEN NU PRECIES 3 UUR (A 0,10/MINUUT) AAN HET BELLEN MET KPN, TECHNISCHE HELPDESKS, FACTUURSERVICE EN VISAVERSA EN BEN NAAR MIJN IDEE GEEN STAP VERDER GEKOMEN. ER ZIJN GEEN OPENSTAANDE FACTUREN OID ER IS GEWOON NIET DOOR HEEN TE KOMEN EN NIEMAND BIJ KPN NEEMT ZIJN /HAAR VERANTWOORDELIJKHEID OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN.ONDELINGE COMMNICATIE VIND NIET PLAATS BIJ KPN EN DE ZOGENAAMDE CONTACTHISTORIE VAN EEN KLANT WERKT TOTAAL NIET. IK BEN OP DIT MOMENT VOOR DE 12E KEER MIJN VERHAAL OPNIEUW AAN HET DOEN BIJ EEN UITERST VRIENDELIJKE MEDEWERKER, DIE WAARSCHIJNLIJK WEER GEEN BEVOEGDHEID HEEFT EN ME TERUGZET IN ZO’N HANIG KPN MENU WAARNA WE WEER VOORAFAAN GAAN BEGINNEN, HOPELOOS, TRAGISCH, FRUSTREREND EN BOVENDIEN KOST DIT HANEN VOL MET GELD.

Desired solution:

IEDERE OPLOSSING, ALS HET MAAR OPGELOST WORDT !

All complaints of