Complaint: Pakket niet aangekomen.

user-103013 on 14 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2-5-’12 een bestelling geplaatst bij Sarenza.nl. Deze bestelling is 3-5-’12 verzonden en zou met Selektvracht worden bezorgd.
Ik heb mijn pakket gevolgd 3SGMFB000020704 en volgens de gegevens zou ‘t pakketje op 11-5-’12 zijn afgeleverd. Echter heb ik niks ontvangen en ligt er ook geen briefje in de brievenbus dat Selektvracht geweest is en/ of waar het pakketje bezorgd is.

Desired solution:

Graag zou ik willen weten waar mijn pakketje bezorgd is!
Of dat mijn pakketje retour gaat naar Sarenza.nl en dat ik mijn geld terug krijgt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of