Complaint: Heeft u alles kunnen vinden? Zit er een cadeautje bij?

user-103338 on 15 May 2012 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al lange tijd stoor ik mij aan de opgedreunde standaardvragen bij de kassa. Heeft u alles kunnen vinden? ( als ik iets niet kan vinden, vraag ik het) Zit er een cadeautje bij? ( heb ik neusdruppels en paracetamol gekocht).Volgens het overigens vriendelijke personeel moeten ze deze vragen stellen van het hoofdkantoor. Ze vinden het zelf ook niet altijd prettig.
Ik weet van veel mensen dat ze deze standaardvragen hoogst irritant vinden. Het zelfs een reden is om de winkel te mijden.

Desired solution:

Het personeel is heel vriendelijk. Laat die standaardvragen achterwege. Het komt zo geforceerd over. Je voelt je zo juist niet persoonlijk benaderd maar meer een nummer.Zorg voor rust en een gevoel van vrijheid voor de klant. Nogmaals ik hoor steeds meer mensen die zich enorm storen aan de vraag: heeft u alles kunnen vinden? Stop met het stellen van deze vraag.
Dan loop je niet meer naar de kassa met dat nare gevoel: straks komt die vraag weer.

All complaints of