Complaint: Bezorger komt niet opdagen

user-103951 on 19 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al voor de zoveelste keer hele dag gewacht op de bezorger, die vervolgens doodleuk op de track&trace vermeldt dat geadresseerde niet thuis was. Deze bezorger, in Amsterdam Oosterparkbuurt, maakt er echt een potje van. Ik bestek niet meer bij bedrijven die gebruikmaken van Selektvracht.

Desired solution:

Bezorger erop aanspreken. Ontslaan zou nog fijner zijn. En betrouwbare mensen aannemen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of