Complaint: onbeschoft gedrag personeelslid

user-104147 on 20 May 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hierbij wilde ik een klacht melden omtrent het gedrag naar mij toe als klant van een personeels-lid en volgens mij ook nog een “bedrijfsleidster”.
Ik kwam terug naar de C en A met een spijkerbroek waarvan een pijp gedraaid gestikt was. Hierdoor was de broek niet draagbaar geworden. De dame achter de kassa bekeek de broek, al niet al te vriendelijk en liep zonder mij iets te zeggen met de broek de winkel in. Als vanzelfsprekend liep ik met haar mee. Eenmaal bij de spijkerbroeken aangekomen werd er met echt snerpende toon tegen mij gezegd:” JE hoeft niet zo achter me aan te lopen hoor. Ik handel het toch achter de kassa af!” Nou ja, even was ik perplex. Ik antwoordde dat ik enkel behulpzaam wilde zijn. Maar daar wilde ze niets van weten. Nog nooit heb ik me zo behandeld gevoeld in geen enkele kleding-zaak!! Uiteindelijk pakte ze een geheel andere broek uit de rekken en ik zei dus dat dat niet dezelfde broek was. Maar daarop kreeg ik weer een grote mond. Dus vanaf dat moment dacht ik maar wijzelijk mijn mond te houden, anders kreeg ik nooit mijn geld terug of een andere broek. Helaas waren er geen broeken meer in mijn maat en kreeg toch met een zeer chagrijnig gezicht mijn geld terug.
Ik bedankte haar nog voor de gedane moeite, maar kreeg totaal geen respons.
Nog nooit heb ik een klacht ingediend, maar neem dit toch best wel hoog op. Ik ben nu 46 jaar en al sinds mijn jeugd klant bij C en A. Op dat moment voelde ik me ook weer een puper. Op die manier spreek je toch niet met een KLANT???

Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt, zodat ik weer met een opgelucht hart kan gaan winkelen. Nu bedenk ik me nog wel twee keer, voordat ik weer naar binnen ga.

Met vriendelijk groet.

Desired solution:

Een verontschuldiging en wellicht een compensatie?

All complaints of