Complaint: Waar blijft de combikorting?

user-104229 on 21 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben in april een jaarcontract aangegaan met de NEM voor de levering van groene stroom en gas. Daarbij werd me schriftelijk een combikorting toegezegd van 380 Euro (NEM noemde dit een welkomstgeschenk). Deze korting zou op mijn eerste jaarafrekening worden verrekend op voorwaarde dat ik zowel stroom als gas afnam, per incasso betaalde en geen betalingsachterstand zou oplopen.
Aan al deze voorwaarden is voldaan, maar er vond geen verrekening plaats. Ook niet via de eindafrekening, ondanks telefonische toezegging dat dit zou gebeuren.
Veel “sorry, heel vervelend” door klantendesk, maar sinds mijn eerste telefonische contact met NEM is inmiddels al een maand verlopen, dus het is geen echt welkomstgeschenk.

Desired solution:

Zo snel mogelijke betaling van de combikorting waar de NEM zich contractueel heeft verplicht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of