Complaint: Bestelling NIET bezorgd (tot 2 keer toe)

user-104617 on 23 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn bestelling zou vrijdag worden bezorgd tussen 9:00 en 18:00 (!). Ik ben daar de hele dag voor thuis gebleven, maar heb niets ontvangen. In plaats daarvan kwamen ze zaterdagmiddag, maar toen was ik niet thuis omdat ik niet wist dat ze zouden komen. Op het briefje dat ik aantrof in mijn brievenbus stond dat ze de volgende dinsdagavond terug zouden komen. Wederom gezorgd dat ik thuis was, en wederom niets geleverd!!

Desired solution:

Als het bedrijf zijn beloftes nakomt (lijkt me vanzelfsprekend, maar is het blijkbaar niet)
Als ze een nauwkeurigere tijdsindicatie geven van hun leveringen, tussen 9:00 en 18:00 is natuurlijk volkomen absurd. Ochtend/middag zou al een hele verbetering zijn. Maar het moet toch ook eenvoudig zijn om iets te bedenken met een berichtje als ze in de buurt zijn.
Als ze dat belachelijk hoge tarief van hun klantenservice (40 cent/minuut) zouden verlagen naar iets wat wel redelijk is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Helaas hebben we de klant niet kunnen vinden en moeten wij hem doorverwijzen aar de afzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of