Complaint: geen service

user-104750 on 23 May 2012 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik betaal nu al vijf maanden 14.95 voor een service die ik niet begruik. Ik dacht dat ik hulp kreeg met het zoeken van een atelier in Middelburg maar ik twee aanbiedingen gekregen voor een huis in Vlissingen. Er is geen telefoon nummer of contact wat ik kan gebruiken om hier van af te raken.

Desired solution:

5x 14.95 terug op mijn rekening of een adequate oplossing in het zoeken van een atelier, een telefoonnummer of een ander contactmogelijkheid

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Trump,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 5 juni 2012 -volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Om de kosten laag te houden, werken onze medewerkers voornamelijk vanuit huis. Het is daarom niet mogelijk telefonisch contact op te nemen. Alle communicatie loopt via e-mail, omdat dit veel efficiënter werkt. Indien u toch telefonisch contact wilt kunt u uw nummer aan ons doormailen en zal een van onze medewerkers contact met u opnemen.

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Klantenservice
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

Met vriendelijke groet

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of