Complaint: KPN maakt potje van aansluiting glasvezelpakket

user-104788 on 23 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Januari 2012 brief van KPN in de bus van ons nieuwe huis: “wij laten u graag deze nieuwe techniek ontdekken…”. Einde maart glasvezelpakket aangevraagd. Tot nu toe alleen een bevestiging van de aanvraag ontvangen, met de mededeling dat er nog wat technische problemen waren. Nu bijna 2 maanden verder: nog steeds niet aangesloten. Vele telefoontjes en mails verder, met hilarische antwoorden op mijn vraag, wanneer het nu eindelijk geregeld is: “U zit in de tweede lijn” of “volgende week krijgt u een update van uw status” of “ik kan nu niets voor u doen”. Inmiddels zitten nu al wekenlang zonder behoorlijk internet, zonder vaste telefoon en met een heel beperkt TV-aanbod. Ook op mijn laatste mail met het verzoek nu snel de aansluiting te verzorgen of anders de overeenkomst te ontbinden wordt niet gereageerd. Help!!

Desired solution:

Snel de aansluiting verzorgen of anders de overeenkomst ontbinden zodat ik naar een andere provider kan overstappen.

All complaints of