My complaint:
vandaag een kaartje ontvangen dat de bezorger met een pkje aan de deur is geweest en dat hij morgen terugkomt. Omdat ik er morgen niet ben heb ik gebeld naar het 088 nummer onderaan het kaartje Tot twee keer toe vertelde een bandje mij dat het nummer tijdelijk buiten gebruik was(??)Toen op internet geprobeerd de infocode in te voeren. Dat lukte niet aangezien de pagina aangeeft:Via deze pagina kunt u binnenkort gebruik maken van de nieuwe service van Selektvracht.
Wij vragen u vriendelijk nog even om uw geduld.
Nog een keer gebeld nu werd er wel opgenomen. Na de (teleurstellende) mededeling dat het pakketje helemaal niet morgen maar pas volgende week woensdag opnieuw wordt aangeboden melde ik mijn problemen met inloggen en bellen.
De medewerker zei dat ik daarvoor niet bij hem moest zijn en dat door mensen zoals ik de lijn bezet was waardoor anderen ook een tijdelijk buiten beguik bandje hoorden. Buitengewoon onfatsoenlijk om zo om te gaan met een klant. Bovendien slordig dat op het briefje iets anders staat dan dat wat telefonisch gemeld wordt.
Desired solution:
met een klantvriendelijke behandeling en een tijdige bezorging van het pakje