Complaint: Onbekend wanneer pakje bezorgd wordt

user-105036 on 25 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Maandag heb ik online iets besteld, dinsdag netjes een berichtje gekregen met dat het verzonden zou worden. Was dinsdagavond ook online bij Selektvracht te zien. Woensdag was de status veranderd in “Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden” en “Bezorger is met pakje onderweg”. Dus, gezorgd dat de hele dag iemand thuis was, maar nee hoor, geen bezorger te zien. Woensdag laat op de avond werd online de status veranderd in “Uitvoerdatum gewijzigd door depot” en op donderdag nog een keer. Maar wanneer wordt mijn pakket nou gebracht?
Normaal gesproken wordt een pakket wel gewoon bezorgd als er online staat dat de bezorger er al mee onderweg is. Ik vind het vaak al vervelend dat je van Selektvracht niet precies weet wanneer ze langskomen, maar niet eens weten op welke dag ze mijn pakket bezorgen, is wel erg vervelend.

Desired solution:

Als er online staat dat de bezorger het pakket een bepaalde dag aflevert, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat dat dan ook zo is? Ik zou gewoon heel graag mijn pakket zo snel mogelijk willen ontvangen, wanneer het mij het beste uitkomt. Vandaag voor vijf uur nog.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Vervelend: ze hebben me een nummer van dat depot gegeven, maar na 12 belletjes op verschillende tijdstippen in de ochtend, krijg ik maar niemand te pakken. Wat nu?!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken ons depot erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Tevens het nummer gegevens van het betreffende depot om een afspraak te maken over de bezorging van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of