Complaint: Simyo Internet Kosten

user-105300 on 27 May 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op de 24ste en de 25ste in de trein naar online DJ mixes geluisterd. Ik had geen flauw idee dat ik over mijn internet limiet heen was. Ik heb nog voor de resterende 7 dagen van deze maand meer dan 1000 belminuten.

Op vrijdag jl kreeg ik een sms dat mijn abbonement geblokeerd wordt binnen een paar minuten. Ik kon volgens het sms bellen naar een 0800nummer. Deze was al echter afgesloten en weer op werkdagen beschikbaar.

Op zaterdag werd mij opeens duidelijk dat anderen mij ook niet meer kunnen bellen. Mijn nummer is gewoon uit de lucht gehaald. Zojuist heb ik online gekeken en de 24ste en 25ste heb ik €160,- aan internet gebruikt.

Dit is absolute OPLICHTERIJ en DIEFSTAL!!!
1. Ik heb geen FEEDBACK van Simyo gekregen dat ik over mijn internet limiet heen was.
2. Simyo heeft mij nooit ingelicht over kosten van internet als je OVER je limiet heen bent.
3. Vervolgens zomaar je nummer uit de lucht halen, terwijl je altijd je rekeningen hebt betaald. Het is veel vriendelijker om je te laten bellen en over de situatie in te lichten.

Als ik wist wat de gevolgen zouden zijn van het online naar muziek luisteren, dan had ik thuis gewoon een MIX GEDOWNLOAD en op mijn mooie samsung note gezet. Nu wordt van mij verwacht om 160 euro te betalen voor het luisteren een dj mix.

Met vriendelijke groet,
Seyamack Ansari

Desired solution:

1. Zet mijn nummer DIRECT weer in de lucht.
2. Ik betaal €35,- per maand voor mijn abbonement. Ik wil best tot €35,- extra betalen voor het overtreden van mijn limiet. Dat is al het dubbele van mijn maand abbonement. €160,- euro vind ik DIEFSTAL!

All complaints of