Complaint: Pakje bezorgen

user-105318 on 27 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren zou ons pakje van de V&D bezorgd worden. Maar toen ik gisteren thuis kwam via de voordeur lag er geen briefje dat hij bij een buurvrouw/man bezorgd was of dat de bezorger op een andere moment terug zou komen. Mijn man ging toch even kijken bij de status van verzenden. Zagen wij tot onze verbazing dat er bij ons status verzonden stond. Wij begrepen er niks van. Tot ik de achterdeur open deed en tot onze verbazing lag daar ons pakje op de stoep. Wij vinden dit echt niet kunnen. wij vinden het niet kunnen dat de bezorger over onze schutting is geklommen om het pakje daar neer te leggen, want onze poort was op slot! En andere mensen hadden het pakje wel kunnen pakken als ze dat wilde. En stel het had gaan regenen dan was ons pakje verloren geweest.
Met vriendelijke groet,

M.E van der plas-otter
Boeroestraat 28
Wormerveer

Desired solution:

Dat de bezorger nooit meer het pakje achter bij ons op de stoep leegt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of