Complaint: onveilig en vies huisje

user-105530 on 29 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan: Center Parcs Europe
Afd. Guest Relations
Erperheidestraat 2
3990 Peer België

7 mei 2012
Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn een midweek van 23 t/m 27 april in de Huttenheugte geweest met 2 gezinnen. Bestaande uit 4 volwassenen, 2 kinderen van 3 jaar oud en 2 baby’s.
Wij zaten in blok 6 cottagenummer 614. Bij binnenkomst in het huisje kregen wij al sterk het gevoel dat er niet of slecht was schoongemaakt. Er hing een onaangename geur en de wc was duidelijk niet goed schoongemaakt, er hing daar een urinegeur. Eenmaal verder in het huisje werden er steeds meer dingen bevestigd dat er niet goed schoon gemaakt was.
We zijn dus maar direct de vloer gaan dweilen aangezien we 2 baby’s hebben die constant over de vloer kruipen. (Het water was helemaal zwart.) Er was dus absoluut geen dweil over de vloer gehaald.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn als je net aankomt in je cottage om vakantie te houden!!

We hadden 2 campingbedjes. Waarvan je er voor één extra moet betalen.
Toen wij de campingbedjes gingen opzetten was er 1 campingbedje helemaal doorgezakt. Daar laat niemand ze kind in slapen!!

Aangezien de binnenkomst nogal hectisch was wilden we even snel een potje voor de baby’s opwarmen. Dat kon helaas ook niet. De magnetron was stuk.
Dan maar in een pannetje met heet water opwarmen. Dat kon ook niet. De elektrische ontsteking van het gasfornuis was ook stuk. Er waren ook geen lucifers in het pakketje bij de vaatdoek e.d. en wij roken ook geen van allen.
Wij met de servicelijn gebeld en gevraagd of ze zo snel mogelijk kunnen komen. Vervolgens half uur later komt er een monteur langs en die constateert inderdaad dat de magnetron stuk is, maar morgen pas gemaakt kan worden. Wij zitten wel met twee baby’s die `s avonds en `s morgens nog een warme fles krijgen.
Vervolgens komt er de volgende dag een monteur langs om hem te maken.
Is niet gelukt. We hebben de rest van de week iedere keer een klap op de magnetron moeten geven omdat hij wel aanging maar niet verwarmde.

Terugkomend op de cottage; de cottage is in slechte staat door achterstallig onderhoud. Zowel de cottage als de inboedel.
-muffe lucht in diverse ruimtes
-schimmel
-lekkende wc
-ontbrekende lampen
-losse kitnaden
-slecht werkende magnetron
-grote kieren tussen roosters bij convectorput

Wat wij ook schrikbarend vonden was dat het huisje niet kindvriendelijk was.
Er waren diverse fittingen zonder lamp. Twee in de woonkamer en één in een slaapkamer(naast bed 60cm hoog). Een kind hoeft zijn/haar vinger maar in de fitting te doen en krijgt een schok van 220V.
Dit kan toch niet!!
Tussen de roosters bij de convectorput zaten grote kieren. Eén van onze kinderen zat daar al in klem met zijn hand!!

Wij boeken een 8 persoonhuisje. Er zitten heel netjes 2 badkamers in. Totaal 5 punten waar warm water gepakt kan worden.
Dat is alleen niet mogelijk. Er kunnen dus niet 2 douches tegelijk gebruikt worden, Of 1 douche en warm water voor de afwas. Dat is toch niet meer van deze tijd!!

Wij zijn al diverse keren bij jullie op vakantie geweest. We betalen genoeg voor een cottage, maar de staat van deze cottage is schrikbarend.
Dat cottages wat in verouderde staat zijn is prima, maar het huisje moet schoon zijn en kindvriendelijk!
Dat was het zeker weten niet!! Wij zouden hier geen tweede keer onze vakantie willen doorbrengen en we raden dit park ook niemand aan.

Hoop snel op een schriftelijke reactie.

Deze brief hebben wij naar center parcs gestuurd en vindt het schandalig dat ze nog steeds niet hebben gereageerd op onze klachtenbrief!!! zo ga je niet met je klanten om…

Desired solution:

Gewenste oplossing: Vergoeding van reis

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast heeft een begeleidende brief ontvangen met oprechte excuses en een cadeaubon geldig op een volgend verblijf.

All complaints of