Complaint: Niet geleverd

user-105539 on 29 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen vrijdag is de bezorger voor een gesloten deur gekomen . We kregen keurig een kaartje in de bus met de melding dat het pakket de volgende ochtend zou worden bezorgd tussen 9.00 – 13.00 uur .
Hele ochtend thuis gebleven maar geen pakketje gezien.
Vandaag (dinsdag 29/5) getracht te bellen naar het vermelde telefoonnummer. Helaas is dit nummer afgesloten of niet in gebruik.
Heb dus geen idee hoe nu verder. Zit wel te wachten op eenreeds betaald pakketje.

Desired solution:

Directe leverering al is die niet meer volgens uw afspraak en een correctie op het vermelde telefoonnummer voor een evt. Volgende keer.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Het pakket zal vanmiddag nog bij mevrouw worden geleverd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of