Complaint: geld is gestort op mijn opgeheven rekening maar sns ontkent

user-105689 on 29 May 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Afgelopen maanden is er door de belastingdienst mijn zorgtoeslag gestort maanden maart en april. Dit terwijl mijn rekening in februari is opgeheven. Ik heb hiervoor nader geinformeerd bij de sns bank en die ontkennen dat er geld is opgekomen. Nogmaals heb ik contact opgenomen met de belastingdienst en die hebben gelijk bepaalde documenten met mij overlegd waaruit blijkt dat ik toch het geld heb ontvangen op mijn OPGEHEVEN rekening!. Graag wil ik weten wat ik nu kan gaan doen het gaat toch om een bedrag van 140 euro

Desired solution:

Dat ik mijn 140 euro ontvang

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is bij de SNS Winkel in Middelburg geweest. Zij pakken het verder op.

All complaints of