Complaint: Geen bezorger gezien

user-105734 on 30 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdag 24/05/2012 een headset besteld en meteen betaald ( EUR 90 + verzendkosten ).
Zou vrijdag geleverd worden op werk, helaas niemand gezien. Had een beetje hoop dus was op kantoor gebleven, wat ik tot 1900 heb gedaan en het maar had opgegeven!

Tis inmiddels woensdag, en heb nog niemand gezien. Het erge is dat er een storing is op de website van SELEKTVRACHT, ik heb dus totaal geen inzicht whatsoever wanneer ik mijn pakje kan verwachten. Waar betaal ik verzendkosten voor dan?!?!

Desired solution:

Op z'n minst zou ik mijn verzendkosten vergoed willen krijgen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens wordt er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of