Complaint: telefonisch is helpdesk moeilijk te bereiken en na regelmetig bellen valt internet steeds uit

user-105938 on 31 May 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

TIJDENS HET PINKSTERWEEKEND WAS DE HELPDESK NIET TE BEREIKEN EN OOK DAARNA KOMEN WACHTTIJDEN VAN 30 MINUTEN REGELMATIG VOOR.
INTERNET WERKT NIET EN NA HULP VAN DE HELP DESK DOET DEZE HET WEER VOOR EEN KORTE TERMIJN.
REEDS 4 MAAL GEBELD EN NU KRIJG IK ALS ANTWOORD ‘ER IS EEN STORING IN MAASSLUIS EN WIJ WETEN NOG NIET WANNEER DIT OPGELOST IS’. Al MET AL ZIT IK EEN WEEK ZONDER INTERNET MET KORTSTONDIGE PERIODEN DAT WEL GEBRUIK HIERVAN KAN WORDEN GEMAAKT. JE WORDT ER MOEDELOOS VAN.

Desired solution:

ZORGEN VOOR EEN GOED BEREIK VAN DE HELP DESK EN ZORGEN VOOR EEN GOEDE VERBINDING.
TEGEMOETKOMING IN KOSTEN

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben klant kosteloos een installatiemonteur aangeboden om de binnenhuisinstallatie na te gaan. De klant neemt contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of