Complaint: Te laat opzeggen door KPN waardoor boete

user-106003 on 31 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze klacht is dat KPN te laat ons contract heeft opgezegd bij Online waardoor wij nu een boete hebben van 500,=.
KPN zou álles voor ons regelen. Normaal gesproken was dit fijn geweest mits ze dit niet te laat hadden gedaan. Als wij zelf het contract met Online hadden beëindigd hadden wij nu geen boete gekregen van 500,=. Telefonisch hadden wij aangegeven dat wij bij Online nog een bedenktijd van een week hadden voordat wij aan een contractsduur zouden zitten van 2 jaar. Onze vraag aan KPN was dan ook of wij dat dat niet zelf moesten regelen omdat dit binnen een week zou moeten gebeuren… Hadden we het toch maar zelf gedaan. KPN heeft er 13 dagen over gedaan om onze opzegging te regelen, waardoor er bij ons 2 maanden later een bedrag van 500,= in 1 keer is afgeschreven.Telefonisch contact met KPN helpt ons niet verder omdat wij alleen maar te horen krijgen dat ze het van ons begrijpen maar dat het onze eigen verantwoording is over het feit of het contract bij de andere provider al dan niet loopt. Je komt geen steek verder.

Desired solution:

Vergoeding van de boete van Online aan ons doordat KPN het contract te laat heeft beëindigd

All complaints of