Complaint: geen bezorging

user-106436 on 02 June 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al enige weken ontvang ik geen folderpakket meer. Ik vermoed dat dit komt door de sticker die onder onze bel hangt, dat wij niet aan de deur kopen.Deze wordt ms aangezien voor de ja/nee sticker. Ik heb echter geen ja/nee sticker op de brievenbus geplakt!
Graag zou ik het folderpakket gewoon ontvangen. Wie kan ik daar op aanspreken?

Desired solution:

Het ontvangen van het folderpakket.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw melding. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de bezorgercoördinator en hij heeft de bezorger hier inmiddels op aangesproken.
Indien u weer geen folders ontvangt horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Netwerk VSP

All complaints of