Complaint: weigeren de juiste standen te gebruiken

user-106565 on 03 June 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zit al vanaf november in de problemen bij de Nem. Om een lang verhaal kort te maken; ze waren de juiste meterstanden kwijt/ het zou gecorrigeerd worden.na maanden een eindnota omtrent het elkektrisch;ik kreeg een klein bedragje terug. Gisteren kreeg ik weer een eindnota;weer elektrisch/ nu moet ik hetzelfde bedrag terug betalen. Het gas wordt niet over gerept. Ze hebben eenmeer dan 514kwh gerekend; weer niet de juiste standen die ik heb doorgegeven.Morgen WEER bellen.ben her zo beuKan me de persoon met de depressies ed zzo goed voorstellen.Ik zou in anderhalve maand 464 euro(heb ik betaald) moeten hebben verbruikt;ben altijd erg zuinig;er klopt helemaal niks van;wie kan me helpen.Ik slaap er niet van en ben ook depresssief.

Desired solution:

Is er een bedrijf/instantie die voor mij/en anderen kan opkomen?? waardeloos bedrijf en snap niet dat die callcentermedewerkers NIET de moeite doen de juiste cijfers door te geven.Vervolgens zeggen ze;wordt aan de rekening gewerkt(dat betekent in de praktijk; dat iemand zich suf zit te rekenen op jou nota....en er een rotzooi van maakt met uit de lucht gegrepen getallen ed.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant heeft inmiddels een schriftelijke reactie gekregen.

All complaints of