Complaint: Geen pakket afgeleverd.

user-107004 on 05 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1-06-2012 is mijn pakket verstuurd door de afzender. Selektvracht zou dit afleveren.
Track en trace code gekregen en al status was op 01-06-2012 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum vervolgens op 02-06-2012 Pakje is onderweg naar lokaal depot hierna op 02-06-2012 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden vervolgens staat er Bezorger is met pakje onderweg op 02-06-2012. Dus het pakket had op 02-06-2012 afgeleverd moeten zijn was niet gebeurt. Op 05-06-2012 staat er op de track en trace Pakje is bezorgd wat helemaal niet zo is! er lag ook niets in de brievenbus helemaal niets. Contact opgenomen met selectvracht maar deze gaf aan met de afzender contact op genomen en deze heeft een onderzoek ingesteld. moet wel toegeven dat dit de zoveelste keer is dat ik problemen heb met selectvracht. ik let er voortaan op dat waar ik bestel geen selectvracht heeft want dit gaat mij iets te ver.

Desired solution:

Dat mijn pakket zo SPOEDIG mogelijk hier is

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is geleverd bij de buren. Wij hebben klacht ingedient over de verkeerde terugmelding.
De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of