Complaint: Ontvang geen reispapieren terwijl en wordt constant aan het lijntje gehouden

user-107008 on 05 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke geeft op haar website amper informatie over wat te doen als de reispapieren niet binnen zijn gekomen. Je kunt alleen de service lijn bellen a 15 cent per minuut.
1e dag: ik moest maar afwachten “komt wel goed” (12 minuten gebeld) morgen zijn ze er wel
2e dag: “oh dat is vreemd” ik ga er direct voor zorgen.” over 10min staan ze klaar”. Niet dus… (10 minuten gebeld)
3e dag: “Ik moet even nakijken hoe u de tickets moet ontvangen. We gaan het morgen uitzoeken” (15 minuten gebeld)
Alhoewel de dames van de servicedesk netjes blijven staat mijn bloed te koken.
Dus ik heb nog steeds niets en onzekerheid of ik alles voor aanvang reis nog wel krijg.
Deze klacht misschien ook al is hij klein irriteert me mateloos.

Desired solution:

Mijn reispapieren ontvangen. (dus geen toezegging, want die heb ik al genoeg gehad)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 juni telefonisch contact met de klant opgenomen. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of