Complaint: “Centrale storing” internet

user-107265 on 06 June 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf een week geleden is het eigenlijk allemaal begonnen. Ineens viel onze internet zomaar uit. Na circa 1 uur heb ik gebeld met Caiway. De eerste keer kreeg ik na 10 minuten een medewerker aan de lijn, die vervolgens na zijn introductie de hoorn erop gooide?! Ik teruggebeld. Vervolgens duurde het 30 minuten voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Die vertelde mij vervolgens: “Er is een stroomstoring in IJsselstein, precies waar het huisje met alle internetservers zijn van Caiway!” Ik vond dit uitermate vreemd, maar goed. Circa 3 uur later was het internet weer aanwezig. 2 dagen later viel het internet weer uit. Ik wederom gekeken of er informatie te vinden was op het internet via mijn telefoon. Ik kon niks vinden. Circa 3 uur later deed het internet het weer. De afgelopen twee dagen valt elke keer mijn internet weg en zit ik ondertussen op een downloadsnelheid van 4 KB! per seconde ipv 3,5 mB. Als ik Caiway hierover bel word mij verteld: “er is een storing in IJsselstein sinds 2 juni 2012, we zijn er mee bezig…”

Desired solution:

Als de storingen bekend zijn bij Caiway, waarom kan je ze dan niet terugvinden op hun website? Het zou bij een grote hoeveelheid klanten frustratie weghalen als men daadwerkelijk de problemen communiceerd ipv dat wij moeten bellen en een half uur aan de lijn moeten hangen om vervolgens te horen te krijgen dat er een "storing" is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant geinformeerd om de klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij volledige adresgegevens nodig hebben. De klant kan deze sturen naar webcare@caiway.nl. Graag met vermelding van de melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of