My complaint:
In verband met de gezondheidstoestand van mijn vrouw hebben wij voor onze vliegreis naar en van Antalya stoelen gereserveerd in de Comfortclass. Aangekomen bij de incheckbalie voor de terugreis bleken de door ons gereserveerde en door Arke bevestigde stoelen niet beschikbaar voor ons. Wij stonden in het systeem geboekt voor zitplaatsen achter elkaar op een, voor mijn vrouw zeer oncomfortabele plaats. Volgens grondpersoneel geen mogelijkheid om hier iets aan te veranderen ondanks de bevestigde reservering. Dit vond ik nogal merkwaardig aangezien ik wel vaker andere zitplaatsen heb kunnen regelen. Zeer starre houding van het personeel. Cabinepersoneel wel heel hulpvaardig, maar niet echt opgelost. De pest met dit soort dingen is dat €1000 ergenis hebt voor een reservering van €10.
Desired solution:
Sowieso het geld terug natuurlijk en wellicht een geste zodat wij de volgende reis met Arke comfortabel kunnen afronden. Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over Arke en ik verwacht ook wel met Arke te blijven reizen.