Complaint: Wat een slechte bezorgservice

user-107456 on 07 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen twee weken op twee verschillende website twee pakketjes besteld, welke toevallig allebei met selektvracht bezorgd zouden worden. De eerste bestelling is 1 keer aangeboden en zou de dag erna weer komen tussen 9.00 en 13.00, maar is nooit meer opnieuw bezorgd. De tweede bestelling zou vandaag bezorgd worden, maar track&trace geeft nu als status ‘geadresseerde niet thuis’, terwijl er de hele dag iemand thuis geweest is. Natuurlijk geen briefje en klantenservice niet bereikbaar. Wat een waardeloze bezorgservice!

Desired solution:

Het pakketje is voor zaterdag nodig, dus ik ben tevreden als het pakje morgen voor twaalf uur alsnog bezorgd wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht opgepakt met onze bezorger en benaderen de geadresseerde hierover. Het pakket is vanmiddag (vrijdag 08-06-12) opnieuw in bezorging.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of