Complaint: tussenlanding mallorca

user-108203 on 10 June 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij het boeken aangegeven dat ik absoluut geen tussenlanding wilde en ik ga nu mijn tickets uitprinten en wat blijkt ja hoor een tussenlanding op Mallorca……………………………………………………..ik moet nog op reis en de pret is al bedorven. Thuis een hoop ruzie want de ipv kijken op Ibiza naar de wedstrijd Nederland-Portugal zitten we nu op het vliegveld van Mallorca. Ik heb met Arke gebeld en het enige wat zij kunnen zeggen, daar kunnen wij niets aan doen. Ik weet wel 1 ding nooit geen Arke meer voor mij en dat zal ik ook tegen iedereen kenbaar maken. Eenmaal betaald, doen ze niets meer voor je……… Niet alleen een Tussenlanding op een vlucht van 2,5 uur, wat nu bij elkaar 5 uur duurt , maar ze pakken ook nog eens een hele dag van je vakantie. We komen pas om half 10 aan, als je geen vertraging hebt, je bent gewoon een hele dag kwijt ………………………Ik ben echt boos..

Desired solution:

ons op een andere vlucht zetten met eventueel gerust een eigen normale bijdrage.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 13 juni een reactie via de e-mail verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of