Complaint: Nederlandse Energiemaatschappij minacht klant

user-108368 on 11 June 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 16 januari ben ik al bezig om de juiste tellerstanden van gas en elektra op papier te krijgen.

Hieronder een chronologisch overzicht.

Op 16 jan jl ontving ik van de NEM een “Bevestiging Levering”
Hierop was het product “Gas” niet ingevuld.
Op 19 jan jl. heb ik hierover gebeld. Men heeft mij toen medegedeeld dat ik een nieuwe brief zou krijgen. Dit is niet gebeurd.
Op 16 feb jl. hierover weer gebeld. Weer werd mij toegezegd dat ik een nieuwe brief zou ontvangen. Dit is niet gebeurd.
Op 14 maart jl. vroeg ik voor de derde keer per e-mail om een bevestiging met de correcte gegevens. Op 20 maart ontving ik eindelijk een reactie. Gas was toen correct ingevuld, maar helaas klopten nu de meterstanden van de elektriciteitsmeters niet. De stand achter meter I hoorde bij meter II en omgekeerd.
Op 21 maart diende ik een klacht in met het verzoek om een bevestiging te mogen ontvangen met de juiste meterstanden!
In een reactie liet men mij weten dat ik binnen zes weken wat zou horen.
Zoals ik al had verwacht heb ik dus niets gehoord.
Op 24 mei opnieuw een klacht ingediend met het verzoek om een bevestiging te mogen ontvangen met de juiste meterstanden!
Helaas ook hierop niets meer gehoord.

Desired solution:

Met een brief waarin de correcte meterstanden voor gas en elektra staan vermeld

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of