My complaint:
Dat we lang moesten wachten tot daar aan toe. Komen ze de spullen brengen, blijkt de relax orion chair en hocker een bouwpakket te zijn dat we zelf in elkaar moesten zetten.
Banken worden binnen gebracht daar ik slecht mobiel was de bezorgers niet uit kunnen laten, blijken zij schade te hebben gemaakt op de muur en deurstijl. Dit gemeld bij de klantenservice krijg ik een grote mond dat ik het meteen had moeten melden. (Dit een half uur naderhand direct telefonisch gemeld.) moet ik maar een bries sturen. Dit gedaan. Nu zit mijn peetkind (van 4 jaar met een gewicht van bijna 25 kilo)op de bank, zakt ze helemaal naar mij toe. zakt de zitting helemaal in en voel je zo de spiraal zitten. Weer gebeld naar “klanten” service, krijg weer een snauw van dowmload en vul maar een reparatieformulier in.
Tot op hede geen enkel bericht terug gehad.
Desired solution:
Volledige vergoeding en herstel van de muur en deurstijl.
Volledig herstel van de zitting van de bank. Deze is nog geen 2 weken oud.
MENING. NOU GEEN ENKELE VERSCHRIKKELIJK SLECHT IS NIET 1 STERRETJE WAARD. ECHTER BLIJFT HET ROOD DUS GEEN KEUS. EN EEN OPLOSSING IS ER HELEMAAL NOG NIET.