Complaint: boevenstreek

user-109324 on 15 June 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ongeldige overeenkomst.
Ben weggehaald bij Greenchoice zonder medeweten door Ned ener. Mij.
Heb aanvraag op verzoek van schoonmoeder (88jr) op adres van schoonmoeder en wordt nu zonder mededeling op mijn adres geplaatst.
Terwijl de papieren naar adres schoonmoeder zijn gestuurd. Schoonmoeder wilde achteraf toch niet overstappen en heeft dit Ned Ener. Mij. laten weten.
Op persoonlijke pagina van GC verscheen een hoge afreken nota, maar op 14/6 toen de situatie duidelijk werd voor mij, waren plotseling alle nota’s verdwenen en eist Ned Ener. Mij een maand bedrag dat 100 E boven mijn gewoonlijke maandnota ligt.
Afgrijselijk hoe de consument te pakken wordt genomen.

Desired solution:

Wil teruggezet worden en de bestaande Greenchoice afspraak 1 jr vast die per 1 maart 2012 is ingegaan voortzetten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of