Complaint: Een antieke keramische legpuzzel…….

user-109372 on 15 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind mei via Marktplaats een antiek wandbord besteld. Dit is verzonden door Selektvracht en mij afgelopen dinsdag 12 juni aangeboden. Ik was toen niet thuis en vond een briefje in de bus dat een tweede poging zou worden gedaan op woensdag 13 juni. Hoewel ik toen wel thuis was, vond geen aflevering plaats. Omdat ook geen briefje in mijn bus zat, heb ik gebeld met het Selektvracht-depot Drachten. Dhr. Scheper wist me te melden, dat het pakket abusievelijk terug was gezonden naar het distributiecentrum in Utrecht! Via hem kreeg ik ook de ID-code 3SDFY 803566810. Vandaag, vrijdag 15, werd mij toch het pakket opnieuw aangeboden. Alleen lag de inhoud in meer als 100 stukken. En dit ondanks een zeer degelijke verpakking met noppenfolie, proppen krantenpapier etc.

Desired solution:

De Marktplaats-adverteerder heeft op mijn verzoek het bord op internet laten staan onder de advertentietitel "antiek wandbord Drachten Noord ajour bord Arzberg Schumann" (rubriek Antiek en Kunst > Antiek, Wandborden en Tegels). Inclusief verzending heeft dit bord mij 21,75 euro gekost. Dit bedrag wens ik van SelektVracht retour te ontvangen. De verzender heeft nl. voor een degelijke verpakking gezorgd en ook nog waarschuwende teksten "breekbaar" aangebracht op de doos. Alleen onzorgvuldige behandeling van SelektVracht heeft dus tot deze schade kunnen leiden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Dit is een uiterst zwakke methodiek van Selekt Vracht om onder de eigen verantwoording uit te komen. Bij een bezoek aan de eigen website van Selekt Vracht is de eerste tekstregel: "SELEKTVRACHT B.V. is een zelfstandige business unit van DHL Express". En het is Selekt Vracht in Drachten geweest die mij het pakket tot twee maal toe heeft aangeboden. Het is dhr. Scheper van Selekt Vracht van dit distributiecentrum die mij op woensdag 13 juni telefonisch te woord stond en uitlegde dat er dingen verkeerd waren gegaan. Verkeerd bij hun wel te verstaan! Niet bij DHL of welk ander bedrijf dan ook. Hoe en door wie de verzending tussen distributiekantoor Utrecht en Drachten v.v. is verlopen weet ik niet en interesseert me eigenlijk ook niet. Aanbieder is en blijft SelektVracht. Dus niet proberen om onder je verantwoording uit te kruipen! Potje breken (in dit geval een antiek bord), potje betalen lijkt me dus.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben deze klacht doorgezet naar DHL For You. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden dat wij zijn klacht niet kunnen behandelen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of