Complaint: Onbeschoft gedrag

user-109439 on 15 June 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag wilde ik in de C&A bij de makado te beek wat gelegen is in Limburg een vestje kopen. Ik vroeg een mannelijke medewerker of zij vesten hadden, deze antwoorden, wat voor een vest zoek je. Ik zei gewoon een vest, waarop hij zeer denegrende en snauwend antwoorden heb ik niet. Ik vond zijn reactie zeer vreemd maar ook heel onbeschoft. Hierop ging ik zelf op zoek naar een vest in de winkel en na een paar minuten tref ik gewoon een heel rek aan met vesten. Ik was hierdoor zeer geïriteerd omwillen van het klantvriendelijk handen van deze medewerker. Ik heb op hem afgestapt waarop ik hem vroeg waarom hij mij eerder vertelde dat er geen vesten waren en ik gewoon een heel rek aantref met vesten. Hierop snauwde hij wederom, ik bepaal zelf wat ik antwoord. Dit was voor mij de druppel en gooide dan ook uit frustratie het vest wat ik in mijn handen had tegen de doos wat hij vast hield op dat moment. Het bleek ook nog eens om de filiaalleider te gaan. Hierop reageerde hij zéér agressief met de woorden ik wil nu dat je de winkel verlaat. Ik vertelde hem dat ik dit niet deed en dat ik excusses van hem wilde onwille het feit dat hij mij totaal negeerde als klant zijnde. Ik kom in dat filiaal al jaren en heb ook nooit problemen daar gehad echt deze persoon heb ik ook nog nooit gezien. Mijn frustatie was niet goed naar deze persoon toe maar de klantvriendelijkheid en dienstverlening is bij deze persoon zéér ver te zoeken. Zeker na het feit dat hij ook nog eens tegen mij begon te schreeuwen dat ik de winkel moest verlaten. Zelf heb ik een buitenlands uiterlijk en ben je geneigd om te denken dat er rasistische motieven achter zijn gedrag en handelen jegens mij waren. Ik vind het persoonlijk absoluut niet kunnen dat je in een winkel als C&A waar je al jaren komt op die manier behandeld wordt. Zelf heb ik buiten de winkel een aantal mensen gesproken die ook al jaren in de makado komen en die het incident meekregen en die exact het zelfde denken en spreken over deze filiaalleider als ik. Hij heeft schijnbaar al meerdere keren problemen gehad met meerdere klanten. Ik kan U vertellen dat ik in dat filiaal nooit meer iets koop en ben geneigd te zeggen op dit moment dat ik bij C&A niks meer koop. De dienstverlening en klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit concern.

Desired solution:

Excusses en vergoeding voor het hele gebeuren.

All complaints of